Buhalterinė apskaita

Tvarkome apskaitą nuo pirminių dokumentų iki metinės finansinės atskaitomybės sudarymo. Įstatymams leidus buhalterinės apskaitos paslaugas teikti įmonėms, dalis verslininkų atsisako įmonėje vyr. buhalterio pareigybės ir sudaro sutartis su buhalterinių paslaugų teikėjais. Tai puiki galimybė įmonei sutaupyti dalį lėšų bei gauti kvalifikuotas konsultacijas ir priimti tinkamus sprendimus.

Mūsų privalumai prieš etatinį buhalterį.

(Kodėl verta pasirinkti buhalterines paslaugas teikiančia įmonę.)

  1. Paslaugų tarifai yra žemesni  už samdomo etatinio buhalterio atlyginimą. Be to, Jūs sutaupote lėšų socialinio draudimo mokesčiams bei buhalterinio darbo vietai organizuoti, tai yra kompiuteriui, buhalterinei programai bei jai palaikyti, faktiškai darbo vietai (baldams) bei kitoms darbo priemonėms. Neinvestuojate į mokymus, skatinimo ar motyvacijos sistemas.

  2. Jums nereikės gaišti laiko darbuotojų paieškai. Esame juridinis asmuo, todėl santykiai yra dalykiški, objektyvūs ir ilgalaikiai. Bet tuo pačiu įmanomas greitas, vienašališkas ir neginčytinas sutarties su mūsų įmone nutraukimas klientui pageidaujant.

  3. Mes, tvarkydami Jūsų buhalterinę apskaitą, atsakome už savo darbo kokybę ir įsipareigojame atlyginti kliento nuostolius, atsiradus dėl mūsų netinkamo prievolių vykdymo ar nevykdymo. Tai yra mes atlyginam Jums priskaičiuotas priežiūros institucijomis baudas ir delspinigius, jeigu Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų pažeidimas įvyko dėl mūsų kaltės.

  4. Jūsų įmonės buhalterinę apskaitą tvarkys aukštos kvalifikacijos specialistai, turintys šio darbo patirtį įvairiose srityse. Dėl to mažėja didelių baudų dėl patirties stokos ir nekvalifikuoto finansų tvarkymo rizika.

  5. Klientams padedame bendrauti su Mokesčių inspekcija, VSDFV ar muitinės departamento atstovais bei esant patikrinimams atstovaujame visų patikrinimų metu.

Užsisakę buhalterinės apskaitos paslaugas pas mus, galite būti tikri, kad Jums bus suteikta visa reikalinga mokesčių klausimais profesionali specialisto konsultacija bei kokybiškos Jūsų bendrovės buhalterinės apskaitos teikimo paslaugos. Pasiūlysime optimaliausius buhalterinės apskaitos sprendimo būdus, atsakingai spręsime ir vykdysime visus mokestinius klausimus.


Galimi bedradarbiavimo būdai:

  • Visa nedidelių įmonių buhalterinė apskaita.

Pagal pateiktus pirminius buhalterinės apskaitos dokumentus tvarkoma buhalterinė apskaita. Įmonės vadovas ir atsakingi darbuotojai konsultuojami apskaitos ir mokesčių klausimais. Rengiamos mokesčių ataskaitos ir deklaracijos kontroliuojančioms institucijoms.


  • Darbo užmokesčio apskaita

Apskaičiuojamas darbo užmokestis darbuotojams, parengiami darbo užmokesčio išmokėjimo žiniaraščiai, atsiskaitymo lapeliai darbuotojams, teikiamos deklaracijos VSDF ("Sodra"), VMI, rengiamos pažymos darbuotojams apie priskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį.

Pagal suderintą formą parengiamos ataskaitos vadovybei.


  • Vyriausiojo buhalterio funkcija

Skirta įmonėms, turinčioms buhalterį-apskaitininką, kuris atlieka nesudėtingas buhalterinės apskaitos operacijas įmonės viduje.

  • Papildomos paslaugos – visų buhalterio-apskaitininko atliktų operacijų patikrinimas, kitų suderintų apskaitos operacijų atlikimas, darbo užmokesčio apskaita, susijusių mokesčių apskaičiavimas bei deklaravimas, konsultacijos, vidaus ataskaitų rengimas įmonės vadovybei.



Adresas: Taikos pr. 24, Klaipėda  Tel./ faksas: 8 46 383271  Mob. Tel. 8 615 99199  El. paštas: agentura @mandarino.lt